måndag, oktober 03, 2005

Gay is OK?


Måndag kväll. Det som känns mest roligt just nu, det jag ser fram emot mest just nu, är att Grattis Världen är ikväll - IGEN! Jaaaa...

Dagen på jobbet gick fort idag. Det small bara till liksom. Jä. Jag borde vara jävligt sliten men det är jag inte. Jag är faktiskt rätt pigg trots att jag inte har sovit speciellt mycket natten som var.

Och nu ska vi diskutera helgen. Jag blev förbannat jävla onykter i lördags. Det var som inte tänkt att bli så, jag skulle ju se liveband och så, men det rann iväg. Det började egentligen redan hos Petter där jag och Petter hetsade varandra som fan och spelade luftgitarr konstant till Monster Magnet och Turbonegro - nostalgi. Jag var full, Petter var dock dubbelt så full. tjejerna på festen hängde mest i köket och vi var i vår egna lilla rockvärld. Sen blev det studion, Petter var aspackad och drog nästan direkt och sen såg man inte skymten av honom något mer. Spinning Black Circle, som jag ville se mest av de fyra banden som lirade, spelade sist och eftersom jag är en festdjäveul så pallade jag inte att var kvar utan drog på Club Community. Där träffade jag iaf Kriz en stund men jag vet inte om jag träffade några fler egentligen. Ja just ja, innan CC drog jag, Fredde och Linda på den där nya baren Ze Bar eller vad den heter. Hm, men jag är inte säker om Linda var med då dock... jaja, skit samma. Efter Community drog jag på Havana på slutet innan jag fick skjuts hem av Linda. Och det är nu det intressanta börjar. Jag kommer inte ihåg den där skjutsen hem alls. Jag har inget minne av den, men Fredde och Linda berättade att det stämmer så jag får ju tro dem. De släppte av mig typ hundra meter ifrån där jag bor och sen hade jag gått hem. Men enligt Elina och Nicklas, som låg i Elinas rum när jag kom innanför dörren, hade jag pratat med en annan person med manlig röst. De påstår alltså att jag inte var ensam när jag kom hem, det ska alltså ha varit en manlig person med mig. Och det är sjukt, för det har jag ingen som helst aning om vem det kan vara. Men jag tror dock att de minns fel, men det är konstigt eftersom de båda är säker på det. Jaja, när Kriz kom hem typ nån timme/halvtimme senare hade dörren varit låst till mitt rum och han hade inte fått något svar. Antagligen låg jag då däckad i mitt rum och sov tungt. Men det är intressant det där med killen, för tänk om jag har släpat hem en kille som sov med mig. För Kriz hade typ träffat mig senare på natten, typ vid fyra tror jag, och då hade jag varit uppe med kläderna på och så, muttrat något och sen däckat igen, den här gången med dörren öppen.

Så... jag kanske drog hem en kille i lördags alltså. Haha, knappast ändå, men... ja, chansen finns ju. Eller ska man skriva risken nu? Jag kanske är homosexuell i fyllan? Och det hade ju som varit ballt på något vis. Fast ändå inte. Inte alls. Ett jävla mysterium iaf med den där andra killen, personligen är jag övertygad om att Elina och Nicklas har inbillat sig och att jag kanske snackade i telefon med någon.

Äh, ska ladda ner massa extrem-macho-porr nu bara för att "bevisa" att jag är straight som fan! Hahaha. Kung.

Bettan försökte lura Kriz och jag idag om att hon skulle flytta hem till Göteborg igen och börja plugga där istället. Hon drev det så långt och länge att vissa av oss nästan började tro på det. Jävla CP! Vi ska hämnas! FAst jag inser ju nu att det där skämtet är ett sådant skämt som både jag och Kriz skulle kunna ha kommit på. Sån där taskig grej liksom. Så jag ser det hela helt enkelt som att Bettan har kommit upp ännu en nivå i sin Rockbarställning! Grattis Bettan, du är snart en äkta Rockbarare som jag och Kriz. Ytterst nära nu. Jä.

På tal om gay och så.. Jag kom precis att tänka på en liten truddelutt som jag och Färne brukar sjunga tillsammans. Den är väldigt speciell och det är nog bara han och jag som tycker den är rolig men såhär går den iaf...


Gay gay gay, It's so gay, it's so gay!
Gay gay gay, It's so gay, it's okey!


// Erik A. Persson