lördag, oktober 08, 2005

Rex...

Tjenaaaa!!! Idag är det Lördag och allt vad det innebär!! Vi ska ju ha middag här ikväll för Elina eftersom hon fyllt år!! Sen blir det ju en del alkohol till detta, i alla fall för min del eftersom jag Tina och Lina senare ska dra ner på Rex och trampa på gasen! Fasen, är något så grymt peppad!! Tina och Lina också!!! Måste nog ha någon vit helg nu snart men hur kul är det igentligen? Jag blir ändå så jäkla rastlös då och jag mår så jäkla bra att dricka lite gott på lördagar och gå ut och träffa folk... Jag är ju ta mig faan student!!

Blev helt överlycklig igår när jag satt i skolan och pluggade astråkig statistik när helt plötsligt Lina Tuikka ringde. Det hör ju inte till vanligheterna nu för tiden eftersom hon hela tiden är ute och flyger! Hon berättade då att hon sagt upp sig från sitt jobb och kommer att vara i Umeå nu en tid framöver! Ja det kommer att bli kul som fan, lite som gamla goda tider som för ett år sedan när vi jämt var kononfulla på helgerna och va ute och svinade!!

Nu har jag snabbstädat i mitt rum också och andra delar av lägenheten verkar vara ganska så välstädad med... Grymt!!

Nu börjar jag bli hungrig....

Hade igentligen inget att skriva här men jag va som sugen ändå att göra det... Det är ju kul att ordbajsa lite ibland också...

Nu ska jag fila och klippa naglarna...

//Bets