måndag, oktober 10, 2005

Porr, Metal, Islam och Kristendom...




Hej hej hallå dagboken

Tjena tjena mittbena

typ.

Haha, jag är på ett cp-humör idag. DU vet.. eller.. NI VET.. ibland är man som bara lycklig sådär. Utan att egentligen ha någon anledning.. Jag är bara på bra humör. Lyssnar på Megadeth. Mustaine är kung. Kung I'm tellling ya...

Jag har suttit på msn sen jag käkade blodpudding. tragiskt egentligen. jag har fan nästan suttit vid en dataskärm sen 9 imorse. jaja, fuck it. jag är min egen gud. typ. säger man så? Jag är min egen... härskare? nä, hur säger man? fan, nu glömmer jag stor bokstav i början av en mening också. Kuk. Och jag har som en egen regel som säger att jag inte får gå tillbaka i min text och ändra i efterhand. Allt ska komma på känsla.. Feeeelings. Kriz, visst är det en bra låt?
Ja, jag vet att du tycker det din jävla sambojävel!!!

Drog en hamnmagasinet-lunch med sångarjäveln idag. eller Kapten Rock som han gillar att kalla sig själv. Det är kung där. Jävligt mycket mat och man kan ta påfyllning fem ggr. eller mer, finns ju inga begränsningar. Och vi har en soffa var. Rock. Och kaffe. Metal.

Msn är kung.

Webcam också.

Jag är en nörd.

Jag vill ta lite nya bandfoton med fejkblod och drygeri. Ska snacka med bandet. Och Jojjs.

Modo - Mora 4-1 - fuck yes!

Jag tänkte ju hänga på Jojje till O'learys och se, men jag orkade inte. Lite synd ändå. Det hade varit roligt. Men jag ska hänga på Å'learyrysys på onsdag och se fotboll och dricka öl så det får räcka så. Fanimig.

Nu ska jag dricka lite te och sen gå och lägga mig så småningom. Jag tycker verkligen om att sova.. äh, vem gör INTE det? Det blir Opeth hela natten nu igen. Ja, skivan är underbar..


Nu till rubriken.. Jag beställde från CDON idag och fick lite cp-ryck (jaaa.. lite med kriz hjälp också dåra..). Jag beställde följande:

- Machine Head - Elegies (Machine Heads första LIVE-DVD. FUCK YEAH!!! JAg kommer att runka till timmar till den)
- Bibeln 2000 (coolt att ha ju. Bibeln är ändå en populär och fascinerande bok och är kul att ha i bokhyllan. Den var ju dessutom jävligt billig, typ gratis)
- Koranen (coolt att ha ju. Koranen är ändå en populär och fascinerande bok och är kul att ha i bokhyllan. Den var ju dessutom jävligt billig, typ gratis)
- MESHUGGAH - (käften)
- 100% Jenna (Ja, men porr är ändå kung ibland. Och Jenna är som lite kult för oss 80-talister. och jag äger ingen porr-dvd och vill ha en sådan innan jag dör.)

INse hur kul den blandningen är? Jag är underhållande. Det är inte du. Du är bara inte lika bra.. oftast.

Sista låten på The System has fucked är konstig. Har aldrig förstått mig på den. Kanske lite ändå.

// Erik