tisdag, november 01, 2005

Äjää...

FAAAAAAAAAAAAAAAAN vilken bra helg!
Hängde med Tina i fredags och skulle sätta oss på ett fik. Precis innan vi drog ut ringde en astaggad kriz. Det visade sig att grabbarna skulle ut på X3M! Vilket jäkla ställe. Jag och Tina mötte upp dem utanför och hade mer eller mindre planer på att hänga med in men när vi hade stått där i 15 min och sett folket som gick in där försvann suget direkt! Ja jag vet ytlig som fan, men är man nykter och man märker att folket som ska dit va så jäkla sjukt fulla så sjunker peppen riktigt mycket!

Men vi va som fortfarande pappade på att dra ut och hänga i en bar så vi bestämde oss för att dra på Rex eftersom vi tidigare under kvällen hade märkt den gigantiska kön utanför! Taggade som fan och sugna på barhäng ställde vi oss i kön men märkte snabbt att det va en sådan fredag då det va 30+ där! Vi drog vidare till Larrys och där va det riktigt öde. Kändes onödigt. Kom då på den brillianta idén att dra till Harrys som är ganska så nyöppnade. Såhär i efterhan ångrar jag mig som fan att man inte gick in men det va ganska så mycket äldre folk där vilket vi redan visste att det skulle vara men det kan ju vara riktigt shysst! Men det blev hemgång efter en mer eller mindra "barrunda" i umeå.

Men i lördags va det dags för Rex igen! En sjukt kul kväll på Rex blev det! Det är ett bra ställe det där!
Dansade nog konstant hela kvällen och det sker inte allför ofta längre tyvärr! Men i lördags va det så ballt! Jag och Tina körde mer eller mindre raggtävlingar i baren då inte dansgolvet regerade! Hahaha... Det är grymt och gav resultat!
Sent blev det efter en skrattkiknande efterfest hemma hos Tina och Ida-Maria!

Nu blir det som sagt bara mörkare och mörkare och kallare och kallare här i Umeå! Men Erik min vän, det är inget negativt med det! Som jag sa innan så är det perfekt tillfälle att antingen softa inne, spela poker (viklet jag börjar bli sugen som fan på), middagar, filmkvällar, andra spelkvällar och mycket mer eller hitta på en massa saker som piggar upp! Men måste börja skilja på vardagarna och det gör man inte om man hela tiden gör samma sak dag efter dag. Fan då blir man galen!
Mycket musiksnack blir det Erik... hmm?"!
Men det där med poker. Har tänkt mycket på att börja spela på nätet. Ska kolla upp det. Linne har börjat spela poker på nätet och det verkar sjukt kul. Men risken är att man blir fast.

För min del gillar jag denna perioden av året. Jag längtar så förbannat efter snön och få ut och åka skidor. Det är verkligen livet! Går knappt en dag utan att jag tänker på skidåkning. Kan ha att göra med att mina skidor står precis bredvid min säng. Men jag kom på att de inte har blivit vallade något sedan förra säsongen och det är inte bra. De är ganska så torra men jag måste ändå köpa nya skidor nu till säsongen så det kvittar!

Jäkla grattis världen som inte ens va idag... BITTERT!

Äjää, nu har jag skrivit en blogg i alla fall... ganska så kass måste jag erkänna!
Jag är mest trött nu så...
Godnatt
/bets/