måndag, oktober 31, 2005

With(-out) Teeth

Jävla fredagskväll. En idiotjävel som oprovocerat knuffar en in i en dörr och plötsligt står man där utan framtand. Äh. 'Nuff said. Den e på plats nu igen. Fan vilken tur att biten som lossnade var i bra skicka. Tur som fan också att försäkringen täcker kostnaden.


Såg "The French Connection" igår. Jag brukar älskar gamla filmer (1971), och denna som vunnit fyra Oscars, bland annat för bästa film, hade jag höga förväntningar på... men alltså. Nä. Inte alls speciellt bra. Inte dålig, men fan inte så jävla bra heller. Fan måste fan inte gilla filmer bara för att de är "klassiker". Besviken e jag dock.

Var på stan i Ö-vik idag och shoppade med syrran. Hatar att köpa kläder, men ibland e det e nödvändigt ont. Köpte nya skor, jeans, tröja och en ny jacka idag. 2000 spänn. Tänk så många nya häftiga skivor jag kunde fått för det. Jaja... nu överlever jag vintern iaf.

Kortspel med tha Sis nu.

//Kriz