torsdag, november 17, 2005

En helt vanlig onsdag!

Ja idag är det verkligen en helt vanlig onsdag, precis som alla de andra onsdagar under året!
Ställde klockan på strax innan 9 imorse men jag KUNDE verkligen inte ta mig ur sängen. Jag fattar det inte. Snosade hur länge som helst och jag är inte en som har sådär jädrans svårt att ta mig upp på morgonen när jag ska till skolan i alla fall.
Kan ha att göra med att jag aldrig vill hoppa i säng på kvällarna heller. Är så himla spännande att få vara uppe på kvällarna.

När jag väl klev upp var det bara att ta sig ut i det förbaskat kalla vädret som nu verkar mer och mer närma sig sveriges norra delar. Under noll grader idag så skulle det bara börja regna så skulle det inte regna utan det skulle snöa istället. Jag längtar så farbaskat mycket efter snön. Jäkla barmark vill jag inte ha mer utan allt ska vara vitt och fint! SATAN!!!

Jag kände mig riktigt energisk idag på dagen. Fick gjort mycket med c-uppsatsen i skolan och Pia är en grymt bra kompanjon. Guldstjärna till dig! Direkt när jag kom hem från skolan drog jag snabbt av mig kläderna....hmmm... och hoppade i träningskläder och drog till gymmet och tränade tills svetten ran något så in i... När man står på det där jädrans löpbandet som är något så in i helvete tråkigt hinner man fundera mycket. Helt plötsligt har man "lätt" sprungit 5 kilometer och ännu en dag blev jag glad över att jag inte kolapsade vid 1 kilometer och låg bakom löparbandet som en intrasslad orm..hmm bra liknelse!

Blir nog ingen utgång för mig i helgen. Va inte så förbaskat sugen förra helgen men gick ut ändå. Hade det dock himla sköjj... Nu är det i och för sig bara onsdag, vilken onsdag som helst men det lutar åt att jag drar till Robban och kolla på handbollsben och har brud häng med de bästa tjejerna! Ja fasen va det lockar. Man är fasen ute och super varje jäkla helg.
Ska visst ut imorgon och ta "en" öl i och för sig! Så där sprack min nycktra vecka bara på 5 sekunder, men en nykter helg kan då bli ännu mer lovande.

Jag tycker att du är så jäkla kass när du nu bloggade erik. Din förr förra blogg va bra men den som du nu skrev va inte lika bra. Jag vet att du blir så sjukt tagen av "ny" musik, men du säger emot dig själv hela tiden. Ena dagen är Kent det shysstaste att lyssna på för att man blir så tagen av det men helt plötsligt är det skit... Ja Per G fattar jag inte alls varför du överhuvudtaget nämner. Ganska så komiskt. FÖRUTFATTADE MENINGAR om söta engelskmän!! Du skrev en hel uppsats om thåström! De är bara så kul att du blir så himla insnöad så lätt! Ta inte illa upp Erik! Det är bara så komiskt ditt beteende men det är ju det som göra att du är Erik Persson också! GARV!!

Nu ska jag dricka te med Erik... spetsad!

Ahh, snart torsdag!

/Bets/